Sol och bad någon?

Idag ser det ut att bli minst lika härligt väder som det var igår, hoppas! Så nu efter lyser jag någon som har lust att åka till någon strand för att sola och bada. Fast jag skulle nästan lika gärna kunna ligga här ute på gräsmattan också hela dagen. Det är inte helt fel det heller. Får se hur det blir..

Klev upp tidigt för att ringa vetrinären imorse, självklart hade hon semester en vecka till.. Men efter som jag kom upp i tid idag så har jag redan hunnit med en del. Bland annat, gått en liten promenad med Henny (har fortfarande ont i knävecket/vaden), vattnat alla blommor ute, satt igång en maskin tvätt och nu har jag precis svalt frukosten. En riktigt skön morgon!

Ska nog ta och plocka undan och städa lite till innan Jonas vaknar.
Ha en skön och solig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0