Räken

Idag har vi varit upp till Räken. Solat och badat i några timmar, hur underbart som helst! Nu sitter jag och inväntar min kära sambo som är på gymmet och lyfter skrot och sedan ska vi åta till mina föräldrar och grilla med dom. Eventuellt att J ska hjälpa dom att ta in hö sen också, om dom inte hunnit klart redan vill säga. Älskar att vara ledig sådana här dagar!



Själv har jag jätteont i knävecket och i baksidan av vaden, förstår inte varför?! Tror att det är något med muskeln. Det kommer nog av att jag står och gör nått konstigt på jobbet. Blev så här förra veckan också.. Och igår börja mina fötter svälla också.. Känner hur det pulserar i dom och det tar emot när jag böjer på tånen. Haha ja jag har det inte lätt med min kropp och alla förslitningsskador. Men om min axel var som en 45 årings för 6 månader sedan (enligt läkare) så lär den ju vara ännu äldre nu och fler ålderskrampor kommer förstås. Ojoj hur ska detta sluta igentligen, haha.

 

Det dröjer nog inte länge förnas jag ser ut så här, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0