Ledig tisdag.

Har haft en skön ledig tisdag, även fast jag har haft ont i huvudet mest hela dagen.
Har hunnit med två promenader, en 30 minnuters imorse och sen en 60 minnuters med Jenny och hundarna. Annars har jag mest bara slappat i soffan och myst med vovven. Men det är grymt skönt att ha sånna dagar ibland också. Känns faktisk ganska välförtjänt om jag får säga det själv.

Lite bilder från promenaden.






Henny och hennes "kompis" Shira.


Nu ska jag fortsätta kolla på tvn och surfa runt lite.
Trevlig kväll på er!

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv: Ja visst var dom :)



Vilka fina bilder och söta hundar :)

2011-08-24 @ 22:26:24
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0