Go´ kväll!

Började dagen på gymmet idag igen. Riktigt skönt! Körde igenom benen idag så hoppas på att det är lite svårt att gå imorgon. Man vill ju att det ska kännas att det har tagit.
Vägde mig imorse, den trogna torsdagsvägningen är tillbaka. Vågen visade i alla fall +1,6 kg sen jag hade skrivit upp sist. Tror det var i juni någon gång. Nu är det bara att köra stenhårt för före den 21 oktober ska jag ha nått min slutliga målvikt!!
Mätte mig också idag och måtten var det värre med.. På dom märktes det mer att jag har lega på latsidan över en månad. Men det är det ändring på nu! Ska ju även få ner midjemåttet till minst 80 cm har jag tänkt. Det är ju det som är hälsosamt för kvinnor, så det satsar jag på.

Det en tvättkväll ikväll här hemma och mellan maskinerna ska jag kolla på The Tudors säsong 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0