Vad va det jag sa!?

Magsjuka blev det.. Låg däckad hela dagen igår, inge trevligt alls med magsjuka och feber.
Idag känner jag mig lagomt mör i kropp och knopp. Hade lite feber när jag vakna men känner mig betydligt mycket piggare än igår.

Eftersom det är torsdag så är det ju igentligen vägningsdag så vägde mig imorse, mest på skoj (vet ju att jag inte åt nästan nå igår och det jag åt fick jag ändå inte behålla). Hade i alla fall gått ner 3 kilo på en vecka, men som sagt så räknas det inte. Fast det skulle ju inte skada om siffrorna såg lika ut nästa vecka. ;)

Ha en trevlig eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Emelie Frisk



Jodå, den kostar 1995kr nu när dom reat ner den :) Tror den kostade 2495 tidigare, om inte mer ;p

Så passa på tycker jag, den är ju faktiskt jätte fin! ^^.

2011-04-28 @ 18:18:41
URL: http://emeliefrisk.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0