Tänk

vad mycket lite lunch, kaffe, treo och solen kan göra.
Känner mig mycket piggare nu. Huvudvärken sitter fortfarande i men kommer nog snart försvinna helt. Men är fortfarande i min lilla bubbla och kommer nog vara det hela dagen.

Har även tröstat mig lite med att beställa kläder. Hittade en jacka från ellos, precis en sån jag letat efter, och självklart hitta jag lite annat som jag bara lära ha. Det blev väl 2 par skor och en kjol utöver jackan. Tråkigt bara att jackan inte skulle komma förns 25 maj.



Det bara hålla tummarna att allt passar och att jag inte känner mig alldeles för lång och vinglig i sandaletterna. Tog stl. 40 i jackan så det kommer bli intressant om den passar eller inte. Men som sagt, det är bara att hålla tummarna!!

Nu ska jag göra mig iordning för att gå till jobbet.
Ha en bra eftermiddag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0