sorry, i can´t be perfect.

Jag vet.. Kass uppdatering nu i helgen. Har liksom inte hunnit med, jobbar konstant känns det som och den lilla tid jag vart ledig (igår kväll) har jag försökt få lite påskkänsla. Men idag börjar inte förns kl. 16 men innan dess ska vi till mormor och äta tårta.

Har även blivit kass på mina promenader, av samma anledning. Men ikväll efter jobbet funderar jag på att ta mig ut. Sen får vi se fall jag blir ledig imorgon, hoppas faktiskt på de!

Sitter och äter havergrynsgröt (fibergryn så klart!) med linfrön och lingonsylt till frukost nu. Ska skunda mig ut i solen innan vi ska iväg så kanske jag också hinner få lite färg.

Ha en trevlig söndag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0