Powernap

Har precis sovit middag, jag som aldrig brukar sova under dagarna. Jag är så trött att jag nästan känner mig sjuk.. Är inte likt mig! Fast jag fick köra ett avslappnings program innan jag ens kunde slapna av, för att sen kunna somna. Det är väl all stress och så som tar ut sin rätt nu när det börjar lugna ner sig lite.

Ikväll blir det så mys med min sambo som jag knappt träffat på hela veckan Så ska väl gå och ta mig en dusch så jag känner mig lite fräch och attraktiv åt minstone. Kanske att jag slår på stort och sminkar mig och tar på mig nå finare än hans gamla mysbyxor som hänger jättesexigt i grenen, haha.


Bild från i höstas när vi var på en weekend på Orbaden spa :)

Ha en superhärlig lördag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0