Orkeslös

Vart har all energi tagit vägen? Är så himla trött och seg idag, känns som jag går omkring i en bubbla. Huvudet småvärker och det trycker i bihålorna. Bara jag inte håller på att bli förkyld.. Det vill jag verkligen inte!
Är sugen på nå att äta och skulle vilja gå och småäta hela tiden. Är jag tillbaka på ruta 1 igen bara för att jag inte brydde mig nå i helgen eller är det bara en formsvacka just idag? Kände mig inte alls så här igår så jag hoppas verkligen att det bara är för dagen. Men nu gäller det idag att kunna stå emot alla frästelser!

Med en kopp kaffe och lite lunch så kanske jag piggnar på lite. Ska ju jobba ikväll också så då måste jag ju hitta lite energi i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0