Lyxfälla

Kollar på lyxfällan och kan verkligen inte fatta hur en del ser på pengar och hur lata folk kan vara.. Usch, blir bara irriterad av sånna här program. Fast det är ju lite kul att få känna sig smart och klyftig ibland.

Annars ikväll har jag inte gjort mycket. Mest arbetat på att nöta ut soffan och försökt äta lite. Men jag ritade faktiskt klart en bild som jag började på med för någon månad sedan. Får se fall jag scanar in och lägger upp den imorgon, om jag vågar. Brukar inte visa mina teckningar eller målningar för folk speciellt ofta. Men jag är faktiskt riktigt nöjd med den här!

Ska försöka plocka lite här hemma nu innan det är dax för att sova.


/ Ewe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0