Lördagkväll.

Slutade jobba 20.15, bytte om direkt när jag kom hem och tog mig ut på en 35 min joggingtur. Sen blev det en lång och skön dusch. Fick lite ont i smalbenen, benhinnorna, ikväll när jag var ute. Tror det var för att jag använde mina inneskor, har tänkt börja använda dom ute eftersom mina gamla skor är så slitna och trasiga. Men det blir ju inge kul att använda dom om jag ska få ont. Men man kanske vänjer sig?

Nu sitter jag i soffan ensam hemma och njuter av en smoothie. Tänk vad skönt det är att vara ensam hemma ibland. Får göra precis som jag vill ett tag. Ska nog lägga mig i sängen och läsa lite så fort jag druckit upp.
God natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0