lill-lördag

Har precis firat att det är lill lördag med två ägg. Men jag blev akut sugen på chips och dipp. Fast det får vänta, kanske att jag unnar mig i helgen. Men det kommer bli så mycket annat gott då så vi får se hur det blir. Kan inte fatta att det är påsk i helgen. Det är ju tamme tusan skärtorsdag imorgon, ojoj!

Har varit ute på en 60 min rask promenad i eftermiddag och den underbara vår solen. Imorgon väntar vågen ingen, är faktiskt lite nervös för att se vad den visar.

Men nu vill J ha datorn och jag ska kolla på grey´s så god natt med er.

Kommentarer
Postat av: Elina Eriksson

Ska försöka! ;)

2011-04-21 @ 08:49:07
URL: http://karinelinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0