Ledig fredag

Fick ledigt från praktiken idag eftersom jag skulle söka ett jobb som det var sista datum på idag. Så nu är ansökan skickad! Håller tummarna för kung och fosterland att jag kan få lite tur nu, verka vara ett jätteintressant jobb.

Nu kommer J snart med lite lunch och sen är det bara att börja förbereda sig för kvällens roligheter. Ska till Bollnäs och träffa ett helt gäng som ska ut och äta först och sedan vidare till Kilafors badhus, jag vet finns det ett badhus där? Blev lika chockad jag! Vi har i alla fall hyrt relaxen och ska spendera hela kvällen där. Kommer bli skit roligt! Fast jag känner inte speciellt många men jag har ju världens bästa Frida med så då blir det alltid skoj.
Så ikväll skiter jag i allt som har med viktnedgång att göra! Ska verkligen unna mig en skitrolig kväll och helg för den delen.

Ha en härligt och rolig helg ni med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0