Karaktär

Hur var det med den egentligen?

Skulle ju ut på promenad imorse med så blev det ju så klart inte. Fattar inte att jag ska ha så svårt att ta mig ut på morgonen. Ska göra ett nytt försök imorgonbitti.

Har varit på praktiken hela dagen. Dirket hem sen och slänga ihop en sallad och sen kom underbara Frida hit. Vi var på bio och såg Hur många lingon finns det i världen, super skön film!!


Ingen promenad idag alltså.. MEN imorgon ska jag ta mig ut! Helst både på en morgonprommis och en joggingrunda. 

Kvällens smoothie är gjord på 2 bananer, blåbär och en skvätt mjölk. Bytte ut juicen med mjölk den här gången.

Nej sängen nu så jag kommer ut imorgon.
Sov gott med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0