fullrulle..

Att göra idag:
  • Städa övervåning
  • Tvätta
  • Klippa klorna på Henny
  • Joggingtur
  • Promenad
  • Praktik 9.30-17.30

Har väl gjort det mesta på listan. Det som är kvar får jag ta imorgon eller en annan dag. Är aptrött ju och tänker lägga mig efter BB. Fast jag vet att jag inte kommer att somna förns J kommer hem kl 24 ikväll. Så är det jämt när han jobbar kvällar, jag blir uppe så sent fast jag är jättetrött.

Dagens mat:
Havergrynsgröt med linfrön & lingonsylt, kycklingsallad, pasta med tomatsås & riven ost, fil med solroskärnor linfrön & jordgubbssylt, kaffe, vatten.

35 minuters joggingtur
1 timmes promenad

Tack och godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0