Dagen före

vägning.
Tror faktiskt på en ganska bra vägning imorgonbitti. Tycker att jag ser skillnad, speciellt vid midjan. Funderar på att mäta mig imorgon också. Det är två veckor sedan jag mätta mig nu, men vi får se fall jag hinner innan jag ska iväg.

Har hållt på en månad nu och jag tycker att det går bra. Känner mig fortfarande motiverad med ändå inte överambistiös. Jag vet att jag lessnar om jag överdriver. Det är de små förändringarna som gör skillnad i längden, det är de man orkar fortsätta med.

Även om vågen inte skulle visa minus imrgon så vet jag att det bara är att fortsätta för jag mår bättre och känner mig fräschare än jag gjorde för bara 4 veckor sedan. Men självklart håller jag tummarna att den visar bra siffror.

Håll tummarna ni med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0